Wednesday, January 11, 2012

my angel

She is my angel,, my only one angel.
dia seorang yang ngerti gw paling dalam,,, dari kebiasaan, sikap, bahkan makan, minum, fokus gw aja dia perhatiin.
dia adalah orang yang sangat jujur, hampir tiada kebohongan pernah keluar dari mulutnya.
dia adalah orang yang tersabar, dengan kesabarannya, bahkan gw yang dalam masa kesulitan ini, mempunyai tempat dan waktu untuk belajar dan intropeksi diri,,
dia adalah orang yang sangat baik hatinya, yang mau memaafkan, bahkan ketika emosi tak terkontrol,,
hmmm, banyak sekali yang bisa kubanggakan dari dirimu, malaikatku,
semoga kau mengerti sekarang betapa menyesalnya aku,, dan betapa aku menyayangimu.

you are the best, and you are the only one dear..
kamu lah yang bisa membuat aku mengerti "aku" yang sebenarnya, dan mampu mengembalikannya,,

hm,,, aku sayang kamu.. my glaciem...

ps : hope you the one who will read it first,,
:)

8 comments:

  1. hank you, I really am flattered but you're being overrated :)
    I'm just human who is
    1. A good observant
    2. Remember things too well
    3. Care about things too much
    4. Love to cook
    5. Honor honesty above all things
    6. Overly Straight forward though I did lie few times when I really have to
    7.Make my own perspective about things and never take side, not even you :D
    8. Forgive someone when the person feel sorry and understand his/her mistakes but you know how I really make them hard to get it
    9. Prefer to prevent things to happen while you prefer war
    10. Always have faith in something even in impossible things
    11. Above them all, Your mind tricks never works on me. I always have answers to your arguments. It's kinda suck, isn't?

    I know the really "you" because I've seen it and I know it's still in you.. See I always have faith, especially in you :)

    ReplyDelete
  2. Makasih ya sayangku, you are the best dear. Love u

    ReplyDelete
  3. haha,, you know me so well ay.. haha
    tapi kan itu dari hati ngmgnya.. (alesan) hehe
    :p

    ReplyDelete
  4. Maafin aku sayang, kali ini aku ga sekuat biasanya. Makasih banget kamu udah selalu sabar nemenin dan ngejagain aku setiap hari :)
    Makasih buat hot chocolate yang kamu bikinin and of course under my watch :). Thanks for the hugs and kisses that always calm me whenever I'm under pressure..
    You are the greatest man I've ever met in my life :)

    ReplyDelete
  5. Haha, iya dong. Lumayan sehari jadi pengurus nenek. Haha. Yang penting kamu bahagia, yang penting kamu sehat ya. I will always be there dear. Just call my name 3 times. Lho ko jadi serem. Hehe. Pokoknya kamu tenang aja ya sayang, belajar yang bener. Oke? :)
    semangat
    love u

    ReplyDelete
  6. Eh gendut, aku nenek kamu apa? Errr -_-. Aku sehat ko sayang cuma suka mimisan dan pingsan aja (haha). You do know that I have one bad habit, force myself until my body breaks. So it's your duty to keep me in check :D. I do feel a lot better now, thanks to you I gain some weight -_-. I hope this will be my first and last bad score desperation. Maaf ya jadi ga bisa ngurusin kamu kaya biasanya.. Glad to have you dear

    ReplyDelete